The Best Followers

02 May 2010

Sabar ke?

setiap manusia ada had kesabarannya..kalau di cabar kewarasan fikiran sesaorg tu,agaknya bape lama boleh bertahan..

bila wat salah 1st time,di maafkan..
wat plak kali kedua,masih boleh dirunding utk jalan penyelesaian..
ulang lagi salah yang sama kali ketiga...

agak2 la kan,boleh diberi peluang utk dibetulkan kesilapan tu x?

**n3 ni x de kena mengena ngan sape2..sekadar berkongsi pendapat..kalau ade yang terasa,,i'm sorry!!!!!

-gambar hiasan..jangan le sebab tension dengan dugaan hidup sampai nak bunuh diri ek-..



6 comments:

caluk@cencaluk said...

tu terbang bersama rama2 lah

fazilzura said...

ye betui tu .. manusia nye ado limit kesabaran nye.. kalau dh di gasak2 .. sure leh meletopzzzz

azieazah said...

Kalu dah ilang sabar, pegi beli lain kat Pasar Tani... :)

TuYa said...

caluk :
best gak dapat terbang ngan rama2 kan..hehhehe



kak zura :
bila dah abis peluang tu la baru nak insap nak wat elok2 kan kak..




kak azie :
nak tempah sabar 3 dozen..utang boleh???wakakakak

AYU IDRIS said...

Salam Tuya...sabar tu ada pasang surutnya..klu diasak2, mmg blh hilang sabar (ada ke kat pasar tani??) kuang kuang kuang....selagi blh bersabar,kita trylah kontrol.klu dah hilang sabar,malatop susahkan! Kalau akak,tgk jgk.kena time tak sabar,mmg berdesinglah tinga org yg sengaja menguji kesabaranku itu!

Shaiful Zaidi Bin Che Ahmad said...

Sabar separuh drp iman......