The Best Followers

15 May 2010

Besar Punya..

x de wat ape td,Tuya rasa rajin lak nak mendelete segala sms,mms ngan pic yang x peting dalam henpon Tuya..tengah sedap mendelete tu,ada lak pic ni terselit..huhuhu..kalau di ingat semula kisahnye,memang kelakar..


kisahnya mcm ni,masa balik kg Kelantan minggu lepas,Tuya masuk la stor umah ma ni..nak cari plastik besar sbb nak bawa pisang balik KL..masa tu lepas maghrib..masuk stor je buka la lampu,konon berani la sangat kan..sekali lampu on je..mata Tuya fokus kat satu menatang nih..punya la besarrrr!!!!bapakkk besar..KATAK!!!u see what i see??sorry le,pic pun kabur sbb guna henpon cap ayam pencen jer..

Tuhan je yang tau masa ni mcm ne takutnya Tuya..besar sangat2 tau..besarnya agak2 2 kali mug air tu..dah le badannya menggerutu..ishhh.geli tau..Tuya dr jauh snap2 mana yg sempat je la..ilang dah niat memula td nak cari plastik ke guni ke..



ni pic yang Tuya zoom..menggigil tangan nih..tapi gigih nak jugak amik pic nya..sambil tu mulut panggil2 nama Eri ngan anak Tuya..hik hik..


nak snap depan muka x berani..dapat belakang je la..tapi memang Tuya terkejut la..seumur hidup dah dekat 30 tahun nih,1st time nampak katak besar nih..anak Tuya lak selamba je sound "tu la,mama x selalu balik sini,x dapat la jumpa katak mcm ni..ade mak dia,bapak dia,anak2 dia..ade satu family ma"..

berdiri bulu roma..seriau lak aiii..mcm ne la boleh jadik tempat tggal dia dalam stor mak mertua Tuya nih..hissshhhh!!!gelinya la..


12 comments:

sz | m.a.s.s said...

eeeeeee....ngerissss...mmg sangat besarrrr! dah dekat saiz periuk rice cooker tu ye... dia dok diam saje ke? igtkn replika apa td...

Mama Hanim said...

huhu.. mmg besar giler tu.. eeee..

k.wani penah lalu satu area pastu nmpk ada mcm buaya tp rupanya biawak.. perhh.. hubby x sempat elak, tergilis dgn tayar tp biawak tu still idup..huhu..

fazilzura said...

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

geli nye dakuuuuu ... geli2...
xleh ler tgk katak...

mEMYselfandi said...

geli ngn katak!!!!
meremang bulu roma..
geli2 da prot ni..
eeeeeeee

farah said...

gelinye...menggerutu katak 2...

maiyah said...

eeeuuuuuu.. besar le, mesti mnjerit-jerit kalo akak yg jumpa huhuu

el said...

masyallah besar je katak tuya
goreng pun sodap..kahhhhhhhhhhhh
caner lah dia lek dok atas meja tu eh...dia lapo kot tuya sian dia..hehehehe

TuYa said...

sz | m.a.s.s :
hehhehe..dia dok diam je kat situ..Tuya takut nak dekat..meremang bulu roma..



kak wani :
agaknye katak hutan memang jenis bapak besar mcm tu kan..geli tau kak..




kak zura :
hahahhahahaha..dah sah2 le tu terjerit2..hahahaha..



mEMYselfandi :
geli segala usus kecik usus besar ek..hahahaha..




farah :
eeeeeeeeeeeeee..menggerutu tau..tu x tgk dedepan mata lagi..




kak maiyah :
silap2 katak tu pengsan dulu dengar akk menjerit..




el :
Toya la ko..bukan katak aku..hareee sungguh ang kan..kalo org asli aku rasa mau dia wat bbq ek..hahahah

dkama said...

Selamat Hari Guru buat TuYa... PEACE...

D.O.U.B.L.E...S said...

selamat hari guru untuk tuya dan cikgu2 sedunia...

A.I said...

hepi teachers day tuya (^_^)

caluk@cencaluk said...

he he katak yer