The Best Followers

20 May 2010

Deorang Buat Lagi!!!!

malam tadi Tuya membizikan diri menanda kertas2 peksa bebudak..juling bijik mata ni ha nak membaca esei2 pendek bebudak darjah 6..mcm2 perkataan dah kuor..ade yang salin semula arahan,ade yang tah ape2 di tulis..mengarut betul bebudak ni..

Tuya gelak sorang2 bile tanda kertas budak sorg nih..English darjah 1..memang dah biasa jadi la kalau exam..mcm2 jawapan yang akan ditulis..

I see with my hands (ayoyoyo!!!!)
I smell with my legs ( sadis)

adeiyaii..penat la teacher ngajar hu haaa..hu haa..satu ape tak masuk ke??uwwwaaaaaaaa!!!!!!sampai hati wat teacher mcm ni tau..siap le korg,jap lg mmg teacher nak tengok mana mata kat tangan,hidung kat kaki..dush!!!dush!!!


7 comments:

dkama said...

i'm terharu with my hand... PEACE...

azieazah said...

I read Tuya's entri with my lips...

bleh gitu? Haharharharhar!

Mama Hanim said...

huhu.. teacher punya la cun pn susah gak bebudak tu nk paham ekk.. sabar je lah tuya..hehehe..

YanDarwisy said...

Lawak arrr...Mcm2 hal kan? Sabo jerlah.

maiyah said...

hahaha.. sian kat teacher.. kene ajar tu bg betul hehe..

aZuRa AhMaD said...

huh..bebudak skang..hehe..apa nk buat...teacher sabaq je la..ya

TuYa said...

kama :
meh sini aku lempang ko with my leg..nak???PEACE!!!!



kak azie :
i read your blog with my tounge..hahahhaha..boleh gak ek?




kak wani :
x de maknanya nak cun2..bile dah ngamuk,x de nye cun..muncung ade la..hahahha..





Yan :
memang la kena sabo..aku rasa mcm nak sekeh je kepala sorg2..




kak maiyah :
letih dah asik nak ulang benda sama je kak..tulun tulun!!!





kak zura :
bebudak alaf ni dah x leh nak bezakan anggota badan sendiri dah..