The Best Followers

29 May 2010

Nasib Baik

Anak kucing Parsi selamat diputar mesin basuh

SYDNEY: Seekor anak kucing Parsi mengejutkan pemiliknya selepas ia melangkah keluar dengan selamat dari mesin basuh dalam keadaan pening, basah kuyup dan berserabut.

Brendon Rogers dari Manly Vale, Sydney, berkata anak kucing berusia empat bulan itu, Kimba, mungkin memanjat masuk ke mesin basuh muatan depan ketika pintunya terbuka.

“Kimba mungkin terperangkap dalam gumpalan pakaian kotor dan bapa saya, Lyndsay, tidak menyedari ia ada di dalam apabila mesin berkenaan dihidupkan, ” katanya, semalam. - Agensi

sumber : MeTro

tolong..tolong..dia jerit agaknye...heheheh

pastu demam seminggu..trauma..


**kelako pun ade kan..walaupun Tuya sgt2 x fanatik ngan kucing,tapi Tuya leh bayangkan betapa la loyanya kucing tu dok berpusing2 mcm nek roller coster kat funfair...heheheheh..mabuk sabun la jadiknya..nasib baik hidup,kalau mati,naya!!!



6 comments:

sekamar rindu said...

salam..

alahai....kesianya.....

J@J@ / Bini The Rock said...

alololo..siannya si Parsi tu..
tp mgkn bertambah lembut bulu2 dia lps kuar dari mesin...hehehehhe

fazilzura said...

adeh ...

nk mrh do , nk gelak pun ado

sz | m.a.s.s said...

panjang umurrr anak kucing tu ye...

azieazah said...

Dah spin ke belum? Spin sekali dgn kucing tuh ker? aduhh

dkama said...

hahaha dah macam mr. bean la pulak...
PEACE...