The Best Followers

07 May 2010

SelamaT Hari Ibu

Hari ibu x silap Tuya 09 hb Mei setiap tahun kan..maknanya Ahad ni la..Sonoknye ade jugak org ingat Hari Ibu ni kan..dikesempatan yang ade ni Tuya nak ucapkan Selamat Hari ibu utk mak Tuya.

Tuya n mak..


Pn.Habibah yang sangat2 Tuya kagumi kecekalannya membesarkan Tuya adik badik..walaupun x ramai mana,cuma 5 org,tapi kami adik badik ni memang susah nak dijangka perangainya..(nak2 Tuya)..Tuya igt lagi dulu masa Tuya nak kawin,walaupun berat hati nak benarkan,sbb masa tu baru lepas sekolah,tapi dia tetap redha demi nak tgk Tuya bahagia dengan pilihan sendiri..Alhamdulillah,berkat doa dr mak n abah,bahagia la Tuya sampai hari ni..Amin."Mak le sumber inspirasi Ayang dr dulu sampai skang"..sedih la plak..



Tuya n Ma


utk mak mertua lak,Pn.Nisah,Tuya nak ucapkan juga Selamat Hari Ibu..mak mertua pun Tuya sangat2 salute,sbb dia berjaya membesarkan 12 org anak..alhamdulillah,sumenya berjaya..walaupun dulu kami selalu mcm x ngam,tapi skang Tuya la menantu pompuan yg paling rapat ngan dia..Tuya nak ucapkan terima kasih banyak2 kat dia sebab jagakan anak Tuya kat kg tu..


Tuya doakan semoga kedua ibu Tuya ni akan dimurahkan rezeki,dipanjangkan umur,di bahagiakan dunia dan akhirat..Jasa dan pengorbanan keduanya tak kan terbalas sampai bebila..


Utk diri sendiri pun Tuya nak wish jugak..Selamat hari Ibu,Tuya...semoga lepas ni akan dikurniakan zuriat lagi ramai..jadi pengikat kasih sayang antara kami semua..

Utk semua ibu2 kat dunia ni,utk kawan2 Tuya yang bergelar ibu,Selamat Hari Ibu..Semoga hari2 mendatang akan lebih bermakna dan akan membahagiakan kita semua..amin..


malam ni Tuya nak balik Kelantan..nak jumpa anak..rindunya..doakan Tuya selamat sampai..




11 comments:

farah said...

selamat hari ibu:)

azieazah said...

Entri yang best...

Selamat Hari Ibu buat semua yg bergelar IBU.

nasazfrog... said...

Happy Mother's Day, buatmu....

eiza in the house.. said...

teringat ibuku dikampung n "mama"..huhu

maiyah said...

slmt hr ibu pada mak tuya n tuya gak.. antara wanita2 yg dikagumi..

aZuRa AhMaD said...

tuya..selamat hari ibu....

dkama said...

Selamat hari ibu buat tuya... PEACE...

TuYa said...

tenkiu semua..
selamat hari ibu jugak..
muah..muah..muah..

kitatauke said...

wahhh..bestny sesekali balik kg...tgk keretapi lalu.....:)

dkama said...

owh kacang panjang... PEACE...

ikiqzana said...

selamat hari ibu tuya.. dn juga buat mak tuya jugak.