The Best Followers

07 June 2010

-Eskrem..eskrem!!!

dah 4 hari Tuya x wat n3 kan..bukan bz ape pun..tp line tenet kat rumah ni mcm hareeeeeee!!!!hehehehe..boleh lak cuti Sabtu Ahad x de line..punya la busan..plan nak balik kg amik anak,x jd..sbb adik ipar Tuya balik kg..kirim ngan deorg je la bawa balik KL..alhamdulillah,dah selamat sampai pun..


ni nak cite pasal kisah eskrem nih..Tuya ni suka upah bebudak tuisyen Tuya ngan eskrem..klu dapat wat soklan betul ke,Tuya bg eskrem ke,ceklat ke..pastu bile bebudak lain yg bukan student tuisyen Tuya nampak,terus deorg datang rumah..tnya"teacher x jual ke eskrem?"..memula tu Tuya kata x jual..pastu lama2 asyik ditanya je..Eri kata wat la jangan ke tidak..Tuya pun wat le..eskrem asam masin,bandung,jagung,anggur..start dr semalam bebudak ni asyik dok ting tong..ting tong bell rumah Tuya je..sudahnye Tuya x tutup pun pintu,tutup grill je..

ari ni td,anak Tuya dok kuor masuk melayan jualan eskrem..dia siap promote kat bebudak yg main kat taman bawah..wat marketing sungguh..heheheheh..Tuya jual sebatang rm 0.20..hari ni je dah buleh dapat rm7..huhuhuhu..laris jugak kan..mak budak pun beli,sanggup naik tgkat 4 nih nak beli eskrem teacher..heheheheh..


isi perut esbok Tuya yg berwarna warni itu..sape nak??doposen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



6 comments:

ainnoraini said...

salam perkenalan tuya...

s@yangh@sni said...

ARGHHHHHHHHHHHHHHH!!!!
nak jugak........

maiyah said...

tringt dlu mak ada berniaga es ni sbb ddk depan skolah.. mmg laku tau.. mashukkk lagi.. skrg mak dah x larat

sz | m.a.s.s said...

wahhh bestnya...kita panggil aiskrim mesia! :)

J@J@ / Bini The Rock said...

sekurang2 nya cuti skool ni dpt gak duit tepi..heheheheh!

eskem milo ade tak?
bestnya....

A.I said...

teacher!! nak eskem anggur 4!