The Best Followers

03 June 2010

-Hilang Ingatan Sekejap


nak suka pun ade bila di ingat kisah petang td..Tuya lepas balik sekolah,mandi2 terus zzzzzz..sengugut datang dengan jayanya..bulan lepas x period,ingatkan ade la harapan nak ngandung,sekali kat skolah dtg x di undang lak bendera Jepon..redha je la..

makan ubat tahan sakit,zzzzzzzzzzzzzz x hingat2 la..sampai la Eri balik keja..tah masa bila dia balik pun Tuya x sedar diri..pengsan!!!!

Tuya sedar2 pun dengar bunyi sound tv..kuor bilik tgk x de lak org depan tv..ngintai2 tgk Eri tengah siang ayam kat dapur..heheheh..laki harapan..mmg Tuya x masak lagi pun..dah sms kat dia suh beli lauk siap,datang rajin dia lak nak masak..biar kan...
pastu Tuya terpandang satu pemandangan yg luar biasa..pelik lak nampak..mcm ne la boleh ade kat situ..musykil musykil...


tu...nampak ape yang Tuya nampak??suor jeans Eri dia sangkut kat tempat gantung kunci,bil2..apakahhhhh????

Tuya pun dengan x segan silunya gelak setonn!!!hahahahahhahaha..Tuya kata kenapa la jadi mcm ni?nape la b wat sayang mcm nih???





terpinga2 Eri..blur jap..dia tnya kenapa..Tuya tarik dia g kat pintu masuk..sekali ngan dia gelak x hingat dunia..sampai terduduk2..dia kata mcm ne la b leh letak suor kat sini nih??hadoiiii...


hadoi lahai..Eri..Eri..excited nak masak utk bini sampai tah mana2 tah suor dia sangkut..dia kata nak sangkut kunci,tapi mcm ne la leh sangkut suor..hilang ingatan jap..

7 comments:

aZuRa AhMaD said...

haha...takpa la..sekali kala sangkut kat situ...hehe

dkama said...

ingatan terfokus pada ayam... PEACE...

Ivy Metaga said...

hehehehe...ok juga tu sangkut kat situ..

sz | m.a.s.s said...

haahahahaaaaa...
mmg lawaks gilerrr la...
sabr je la...
elok plak terletak suor tu ye blh tersangkut kaat sinun! :))

caluk@cencaluk said...

seluar kecik sangkut kat mana he he

azieazah said...

Huh? adakah dia memasak di dapur tanpa memakai seluar?

Jap.. jap.. nak gosok mata jap..

ber_u_wang said...

janji sangkut...