The Best Followers

29 June 2010

-Kucing ke Rimau?

nak share pic kucing nih..memula Tuya ingat anak harimau tau..rupa2nya kucing..pic ni Tuya amik malam semalam masa makan kat satu kedai area Damansara Damai ni..Tuya tnya akak kat kedai tu,kucing ke anak rimau,akak tu kata kucing..kucing dia bela..amik dr kg..cantik betul corak n warna badan dia tu..




akk tu kata ade jugak yg minta nak beli,tapi dia x bg..sayang..ada yang nak mengawankan ngan kucing deorg,nak suh dapat anak bulu mcm tu..kucing akk ni jantan..pernah dia kata org curi kucing nih,tapi dia pandai lari balik semula g kedai akk ni..dah dia tau tuan dia kan..dah le comel,cerdik lak tu..

walaupun Tuya ni mmg bukan peminat kucing,tapi terkesima jugak la bila tgk bulu n corak kat badan dia tu..Eri kata tah kacuk ngan rimau kot,lgpun kucing hutan kan..no wonder la..

8 comments:

el said...

mmg cantek lah kucing tu
a'ah cam ngimo..
kalo dpt kat od pun dia xmo beli nak bela..hehehehe

sz | m.s.s said...

betul la...mcm rimau sgtttt...konpius juga...konpem btol ye makcik tu bela kucing bukan anak rimau...hihihih

ber_u_wang said...

kucimaw kot...


yang pasti spain menang ..hoyeee

s@yangh@sni said...

tengok rupa cam kucing hutan atau kucing liar..
dh lama dok ngan manusia tu yang jinak kot..

J@J@ / Bini The Rock said...

kucing hutan ker?? patotlah rupa ala2 harimau..tp siyes laa..chantekk sgt corak dia tu. Biasa kucing mcm ni garang kan??

ini klu TR nmpk ni..garenti dia teringin sgt nak bela. Dia mmg suker kucing..saya pon suker jgk...heheheh!

maiyah said...

cntik le tuya tucing ni, kalo dpt bela best ni, gerammmmmmmm

TuYa said...

el :
memang cantik.nampak jinak .


kak suzi :
confirm kucing kak..bukan anak rimau dia kata..hehhe


aTan adik ipar :
kucimawww..hik hik.pestime dengar nih..



kak hasni :
memang kucing hutan tu kak..tokei kedai tu amik dr kg dia..


kak JaJa :
memula TUya igt garang.pastu eri usap2 bulu dia,sam je ngan kucing biasa..x garang pun..


kak maiyah :
geram ek..hehehe..Tuya leh nengok je..pegang x berani..

A.I said...

e'eh..betoi la. peliknya bulu dia! ni kalau datin biah jumpa, harus dia culik bawak blk umah ni..hehehe