The Best Followers

29 September 2010

-Ben10 amad

Raya aritu anak Tuya dapat le collection duit raya lebih sket..sbb beraya kat Jhr kan..kalau kat Kelantan kurang sket la org bg duit raya kat bebudak..kat Jhr,mmg akan dapat la bahagian dia..

di kira kira dapat la rm 2ratus lebih..sbb dia ade akaun Tabung Haji,Tuya ingat nak masukkan sume dalam akaun tu..tapi bila dia minta sangat almari ade pic ben10,x sampai hati pulak nak hampakan permintaan..Tuya kata kat dia,nnti mama dapat gaji,mama suh ayah belikan..dia kata x pe,guna dia punya duit raya je..pastu ayah dia kata,guna rm50 je duit raya dia..yang lebih duit raya tu simpan kat bank..

so,sebelum balik Kelantan hantar dia balik kg aritu,tercapai jugak la hajat amad nak almari baju ben10..seronok jangan cakap la..walaupun dia x duduk ngan kitorg,dia kata nnti bila dia balik cuti sekolah,boleh dia guna almari tu..heheheh..nampaknya semangat nak dok ngan mama ayah dah ade tu..harap2 atok nenek dia bg green light tahun depan..



complete dah bilik amad..walaupun tuannya jarang2 balik n dok bilik ni,tetap kena kemas..abaikan baju yang lom berlipat atas katil tu..mama amad sangat malas skang..hehehhe..

5 comments:

sz | m.s.s said...

wahhh best la amad ada lemari baru ye... klu anak bujang mmg gitu lah pilihannya ye...hehehe

kuntumz said...

tuya beli almari tu kat mana??canteq lah..mcm berkenan plak utk ank bujang kiter..tpi dia minat ultraman...
klo tak kisah nk tau harga jgk...hehhehe

TuYa said...

kak sz :
dia memang nak lemari baru..sbb selama ni share lemari ngan mama n ayah dia..puas la hati dia tu dapat lemari ben10..hehhe


jia :
Tuya beli kat kedai perabot area Damansara Damai ni jugak..kat V Seng Jaya..harga dia rm199..g la usha kat situ..

Afrina Norrah said...
This comment has been removed by the author.
A.I said...

aiyoo!ni kalau BB nampak ni, harus dia tuntut! hehe..ada ke haritu dia soh kami panggil dia 'BEN'. isk budak ni...kalau ada tote takpe, ni takde! haha..

(td punye komen silap id, sibok createkan blog utk kawan..ngeh ngeh)