The Best Followers

29 September 2010

Tikus dalam roti????

LONDON: Seorang lelaki hampir termuntah apabila mendapati ada bangkai tikus melekat pada sebuku roti disediakan untuk anak-anaknya, semalam.

Bapa kepada empat anak, Stephen Forse, berkata roti itu dibeli di pasar raya Tesco di kawasan kediamannya di Kidlington, Oxfordshire.


Kata Forse, 41, dia sempat memakan beberapa keping roti itu sebelum ternampak bangkai tikus berkenaan.


“Saya jadi semakin loya apabila pegawai kesihatan yang memeriksa roti itu berkata, dia tidak menemui ekor bangkai tikus berkenaan yang mungkin sudah saya telan,” katanya.


Bagaimanapun, tiada ahli keluarga Forse sakit, manakala pengeluar roti, Premier Foods RM82,376 kerana gagal mengekalkan standard kebersihan di kilang mereka di Mitcham, selatan London. - Agensi


**macam mana la boleh ade bangkai tikus masuk dalam roti tu kan..eiiyerrrkkk!!loya betul..


4 comments:

aZuRa AhMaD said...

adoi loyanya tekak...tak leh bayang la...leh muntah ijau..

sz | m.s.s said...

ngeri je ...
klu nak makan mmg kena belek 360darjah ni...huhuhu

CuTeMiUt78 said...

a'ah.. baru gak baca pasal email ni.. eeiiii menggelikan

TuYa said...

kak zura :
besar mana tah ek tikus tu..uwekk!!


kak sz :
bukan belek je kak..bau sekali,takut ade bau kencing tikus..heheheh..


kak rina :
meloyakan pun kan kak..