The Best Followers

30 September 2010

-Jejak Kasihan

Ni cite malam semalam..setelah 2 tahun terpisah ngan adik angkat Tuya ni..akhirnya Fb jugak jadik tempat pertemuan..

Adik angkat Tuya ni dulu dok sama ngan Tuya maa kat Equine Seri Kembangan..Masa Tuya ngajar kat sana,dia sewa bilik kat rumah Tuya..sangat2 rapat ngan Tuya n Eri..dah mcm adik beradik..bila Tuya pindah ke Damansara,kebetulan dia pun nak balik kg jaga ayah dia sakit..

Sejak berpindah randah tu,kami pun terpisah..dia tukar no tepon x inform Tuya,so senyap mcm tu je la..baru2 ni je sejak aktif FB,terjumpa semula dalam tu..rupanya dia dah keja kat KL semula..x de la jauh sangat pun,kat Keramat je..

memula calling2 aritu,siap dia nangis2 dengar suara Tuya..rindu katanya..heheheh..ade gak org rindu kat Tuya sampai feeling2 gitu..

alhamdulillah,jupe jugak kita..malam semalam dia dtg rumah ngan bakal tunang nya..sonoknya dah jumpa semula..mcm2 cerita..sampai x sedar dah tengah malam..kalau ikut hati dia,nak tdo umah Tuya je,tapi x bawa baju..lenkali mesti tido umah Tuya..x abis rindu lg..


Tuya masak mee goreng,adik angkat Tuya bawa sate ngan soto..



Eri ngan game..adik angkat Tuya dah masak sangat ngan tabiat Eri ni..game..game..game..

tu la adik angkat Tuya..manis,cantik,comel..

Hari ni muka Tuya gatal bengkak2..alergic makan ape tah kat sekolah td..nak g klinik..esok mc..hehehehhe..



4 comments:

sz | m.s.s said...

alahai syahdu betul bila lamaaaa sgt tak bersua ni kan...
lg plak mmg rapat...

ohhh semoga cepat sembuh ye teacher! best gak MC hari jumaat blh smbg cuti wiken..hihih

TuYa said...

kak sz :
tu la kak..kalau jodoh x kemana..
MC i like..heheheh..

aZuRa AhMaD said...

bestkan kalau jumpa seseorang yang terpisah...sekarang pon dah byk kemudahan dari fb..blog...dptlah jejak kembali

maiyah said...

sronok le dpt jumpa kwn lama kan..