The Best Followers

03 October 2010

-Yeay!!!Naik Lagi..Insap la hendaknya..



PETALING JAYA: Mulai Isnin ini, harga rokok dijangka meningkat sebanyak 70 sen bagi satu pek 20 batang rokok.

Menurut laporan media berbahasa Cina, semua pek 20 batang rokok yang dijual pada harga RM9.30 sekarang, akan berharga RM10 satu pek.

Menurut sumber, kenaikan harga sebanyak 70 sen itu ialah salah satu kenaikan harga tertinggi untuk rokok. Sebelum ini, kenaikan harga rokok adalah antara 10 sen hingga 30 sen.

Pek rokok bergred tinggi dijangka berharga RM14.

Sumber menjangkakan kenaikan harga itu akan menyebabkan jualan rokok menurun sebanyak 10 peratus.

sumber : [mstar]


**hepi jugak Tuya bila baca berita tu..harap2 para perokok tegar kat luar tu kurang2 kan la merokok..berenti terus pun lg baik..Tak yah cakap org kat luar tu la,si Eri ni pun Tuya harap ade la kesedaran nak benti merokok..sangat membazir!!!



4 comments:

ejaa said...

huhu kalau dah katenya perokok tegar, mahal mane pun kadang2 dorang x kisah. tambah kalu yang ade kerja tetap dan mampu tu..
hmmm susah ngan dorang ni. huhu tak tau nk wat mcm ne, membazir je kan

kuntumz said...

tuya smlah..mls nk tegur org lain..en suami sendiri pun tak der kesedaran lagi nk berhnti...huhhhh, klo disimpan duit rokok tu tentu dah byk dah saving!!!

sz | m.s.s said...

hehehe..
klu dah tegarrrr tu tak kisah brape reganya tuya...
mahu jugak membeli!
psst: sama je la pesen tuan rumah kita.. ;p

TuYa said...

ejaa :
kalau dikumpul duit yang dibeli rokok tu dah leh wat beli keta cash agaknya..


Jia :
memang la kan..laki kita ni pun berasap muncung je 24 jam..


kak sz :
pembaziran terang terangan kan kak?