The Best Followers

04 October 2010

-TIRU GAYA MODEL CONTEST [SIHATIMERAHJAMBU]


Tuya ni x reti nak joint2 GA ngan contest2..rasanya ni kali ke 2 kot..ni pun sbb kak ZuRa dah tag kan..alang2 tu joint je la..mana tau bertuah ke..hik hik..

ni Tuan rumah penganjur contest..[cik PinkY] klik situ kalau nak joint yer..

kebetulan la Tuya ade pic pakai baju pink,masa g Floria Putrajaya 2010 aritu..bukan syaratnya kena pakai pink pun,saja je la nak ikut tema tuan rumah..hehhehe..


Tuya nak tag si eiza ngan si Jia..budak 2 ni pun suka posing kot..

7 comments:

❤フィザAzhafizah said...

wahh..thx join..gudluck ya :)

aZuRa AhMaD said...

hehe..tq tuya...join gak ya..pink lagi..

TuYa said...

cik pink :
joint gak..mana la tau kan..tuah pakai baju pink..hehhe


kak zura :
kak zura yang ajak..mesti joint..hehehh [ayat auta dan bodek]

al-lavendari said...

semoga berjaya !

saya nak join boleh tak ? hehe

maiyah said...

moga berjaya.. kalo tudung tu wrna pink lg bgus

TuYa said...

pakcik :
boleh je..joint la..

kak maiyah :
tq kak..kalau tudung pink,nnti jadi pink panther..hehehh

kuntumz said...

tuya, malunya nk join contest nii...kiter tak pndai posing lah...bdn pun gemuk..maluuuu arrr