The Best Followers

02 September 2010

-Pandai demand dah skang..

"Mama AmaD nak tali pinggang baru,songkok baru,sandal ngan kasut,pastu t-shirt mama belikan lebih sket tau..sbb nnti balik Jhr amaD nak beraya ngan PakYie..suor x pe,yang mama belikan tu ade lagi,elok..beli 2 je la suor..suor jeans tau mama..saiz kasut amaD mama tau kan?"

semalam Tuya tepon anak kat kg..Tu la ayat dia bila Tuya kata "mama nak g sopin baju amaD esok"..punya la banyak dia order..mementang la mama dok jauh,x jaga dia,dia ingat mama ni x tau saiz kasut anak sendiri??amboi2..pastu demand nak suor jeans bagai..kopak la mama nak oiiii..mama leh pilih,ayah le bayar..hik hik hik..

bebudak zaman ni..pandai sangat nak memilih n mengatur..kalau le dia tau bergetar2 mak pak cari duit nak senangkan anak2..mcm tu la dulu kita bebudak kan?tau sume nak ada,tak tau mak abah ikat perut budget nak sonokkan anak..ni baru sorg,kalau dah berderet2??baru Tuya rasa mcm ne mak abah Tuya rasa dulu nak besarkan anak..insap2..


6 comments:

YanDarwisy said...

Main ordor jer ye..tak pe, mama kenelah turutkan. Raye ni utk budak2 sebenarnya

J@J@ / Bini The Rock said...

hahahaha...

buat list pepanjang la amad..bagi mama pengsan!

sz | m.s.s said...

nak 2 je suor jean amad? tahukah dikau suor jeans itu spesis yang mahallll..muehehe ..after less 50% pun berpeluh lg reganya...hihihi

~~Ciklinn~~ said...

hihihihihi tu baru sorang tuya... linn ni 2.. adoii mcm2 dinaknyer...

selmat hari raya tuya

eiza in the house.. said...

amad mintak mama beli jeans cik eiza skali ye..he3 selamat hari raya..:-)

YanDarwisy said...

Amboi..sakan nampak tu bershopping sampai tertido cik abg?