The Best Followers

15 October 2010

-Orang Jauh

Malam td pak ucu ngan mak ucu Tuya dr Batu pahat datang rumah..deorg kan datang ngantor pakcik g haji semalam..deorg tido umah kazen kat Kem Sungai Buloh..nak tdo umah Tuya,kitorg laki bini kerja..x de org nak melayan lak nnti..

Dah alang alang sampai KL ni,wat la spotcheck umah anak2 sedara...hehehheh..lgpun sejak Tuya dok Damansara Damai ni,deorg x pernah dtg lg..kalau kat Seri Kembangan dulu,selalu nyinggah jugak..

Jom la layan pic yang x kuasa Tuya nak nyusun..tonggang langgang..

Eri melahap makanan..hehehhe..beso lak nganganya..lagi sorg tu laki sepupu Tuya..bila 2 org Kelantanese dah jupe,tah ape cite yg di borak..padahal semalam kat Komplek Tabung Haji berkepit 2 org gak..


makan Ucu..makan..family ucu Tuya ni mmg suka makan nugget kentang goreng nih..


x boleh nak letak sume makanan kat bawah..monster kecik ni membuat onar..heheheh..tgk je la tu..abis tupperware kopok di kerjakan..baby tu anak kazen Tuya..yang pakai tudung maroon tu le makcik [mak ucu] Tuya..

yang kat bawah dok bawah ni deorg tengah ngadap nugget,kentang goreng,kopok goreng..

makanan yang adooo..Tuya tanya deorg nak makan ape..deorg kata nak mee goreng,ngan makan nasi..Tuya wat sayur kobis masak lemak,goreng telur,daging masak kicap..


ni kazen Tuya..kenyang ngadap Facebook mak dia kata..
jgn heran bila kazen Tuya ramai yang kekecik lg,sbb mak Tuya ni anak no 4 dr 12 adik badik..


org lain sibuk mengenyangkan perut,si monster bambam ni sibuk gak dok ngemas rak kasut Tuya..dia nak panjat grill nak berkawan ngan anak jiran kat luar tu..


mari kita bergomol atas katil abang amaD!!!hehehhhe..letih melayan budak kecik nih..


Sejak pindah sini,dah 2 tahun ni,jarang rumah Tuya meriah bising org dtg..Sampai ade jiran tanya.."Cikgu wat open house ke?x jemput kita pun"..Tuya kata bukan open house kak,sedara datang jalan2..tu bising tu..

3 comments:

sweetdarling said...

(V_V) salam kenal...

mmg seronok kan bila dapat kumpul sedara mara...

sz | m.s.s said...

wahhh color theme blog tuya sama ngan color theme umah ropanyaaa...hijauuuuuu...hehehe

TuYa said...

amy :
salam kenal jugak..
seronok sangat bila mula bergossip2..heheh



kak sz :
Tuya memang fanatik hijau..kat rumah tu kalau leh sume nak hijau..hehehe..