The Best Followers

28 December 2010

-Jalan jalan Midvalley



ni cite seminggu lepas..sebelum balik kg aritu Tuya ada bawa anak jalan2 kat Midvalley..sambil2 nak ngusha Education Exbition Fair..adik ipar Tuya nak sambung study lg..kitorg dok usha la mana2 kolej n U yg ade course dia ni..
kebetulan lak kat situ ade segala mak nenek teddy bear..punya la banyak..yang over bergambar Tuya ngan adik ipar la..anak Tuya wat x tau je..dia mogok sbb x dapat beli hamster..x kuasa nak belikan,nnti kalau dah balik kg,x de sape nak jaga..nak suh Tuya jaga..jangan harap..memang tidak le..Tuya ni dah le jenis geli ngan binatang2 mcm tu..
jom le layan pic yang ade..
posing dulu..masa ni anak Tuya yg snap pic..x ikhlas..
bapak besar bear ni..

adik ipar Tuya yg gila kentang..


budak ni kena paksa bergambar..tgk la muka dia..ketat abis..
bertenggek2 bear..


tingat lak bear besar Umairah kat kg..



tgk..nak amik pic pun kena paksa sampai tarik2 baju..hahah..lawak betul..
lepas dah meronda2 bagai,kaki pun penat..amad asik wat muka nak balik..siap nangis2 lagi masa makan kepci..kelako tau..org g jalan suka..dia sedih bagai..kena gelak je la dia sampai rumah..








4 comments:

YanDarwisy said...

hamboi...berjimba ria yer kat mid velly. Kita enjoy!!!!!!!

sz | m.s.s said...

ahahaa...
bujang tuya nangis?
sedih bangat x dpt hamster tu ye..
boleh belikan tapi suh dia bawak balik klate nnt bela kat sana..ehehee

TuYa said...

Yan,enjoy..tapi penat..huhuhu..

kak sz,boleh dia wat drama kat situ kak..angin je kan..

fazilzura said...

besh nye kalau ado bear beso tu kt umh .. x yah ado katil