The Best Followers

29 January 2011

-Buat Tuya Tersengih sengih..

rutin xtvt weekend Tuya skang,mengemas rumah je la..td ngemas bilik tuisyen a.k.a bilik study..kertas selit sana sini..buku x tersusun..sambil2 tu ngumpul mana2 harta sekolah nak pulang semula..ye la kan,dah nak cuti lama ni,pulangkan la buku2,ABM sekolah punya..

tengah syiok ngemas susun kertas buku yg ade,Tuya jupe 2 helai kertas yang wat Tuya sengih sorg2..


ni mesti budak tuisyen Tuya punya keja..boleh lak dia melukis muka Tuya mcm tu..ceshhhhh!!!!



''kereta yang hebat tidak boleh beli sebab ayah dah ambil duit tidak cukup nak membelinya"..

ni Tuya tau keja sape..ni mesti anak bujang Tuya punya luahan rasa..sbb aritu ayah dia x bg dia g kedai beli kereta mainan,dia nak g jugak..Eri amik duit tabung dia,nyorokkan..masa tu dia majuk berkurung dalam bilik study ni..heheheh..lucu la budak itam nih..

kalau kita meluah perasaan kat blog,diari..bebudak pun ade cara nak mengekspresikan emosi dan rasa hati..sweet sangat kan..

3 comments:

sz | m.s.s said...

ahahaaa...
tersengih & tergelak jugak...

err tu mcm luahan hati tuya kpd bapak si amad je :))

TuYa said...

kak sz :
hehehhe..mana tau nih???kantoi..

Dee said...

budak2 ni mmg sweet..cerdik2 semuanya..