The Best Followers

11 January 2011

-Tolong Ingatkan Aku..

tu la,org kata kalau x suka jangan tunjuk2..kan dah dapat pengajarannya..heheheh..
Tuya ni kan x puas hati ngan Ana Rafali menang AJL aritu,x alih2 sehari dua ni asik dok nyanyi lagu dia je..dok ulang2 chorus lagu tu..amik!!!memang sah kena badi x suka nih..
insap..insap!!!

p/s : Kak JaJa,betul la kata akk kat komen sebelum ni..heheheheh..dok ngapal x sudah2..

4 comments:

dkama said...

alamak sama la... aku pon kena kenan dia jugak... asik ulang 2 rangkap ni je...

MARI PATAHKAN PEPATAH LAMA
MARI PADAMKAN BUKU TIGA LIMA

hahaha banyak kali aku ulang tanpa sedar...

PEACE...

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

tak sangka ana rafali leh menang,
ahkak vote yna!!
huhuhu.. dh rezeki die la tu..

TuYa said...

kama :
kann???dia nye aura tu kuat kot..
'tolong ingat kan aku..lalalalal"..

TuYa said...

kak Leily :
sama la..kita vote FT @ Yuna..x de rezeki..