The Best Followers

31 March 2011

-Makan2 Birthday Amad

ni cite yang agak nak basi.weekend lepas punya cite masa Tuya balik kg Kelantan sbb ayah mertua sakit tu..dah alang2 sume adik badik kumpul,kitorg pun plan nak wat makan2..nak merai hari jadi anak Tuya ngan kazen2 nya sekali..

ade 2 org sepupu yang sama bulan [3] lahir ngan anak Tuya..sorang lelaki,lahir 5.3..sorg lagi pompuan,lahir sama tarikh ngan anak Tuya ,15.3,tapi lain tahun..x de la wat makan ape pun,cuma goreng mee,bakar ayam..tapi meriah sebab sume ade kan..riuh rendah..adik badik eri je dah 12,lom masuk ipar duai,anak sedara bagai..dah mcm kenduri..jom la layan pic..


jom ramai2 aminkan paklong baca doa.


see..Tuya yg menyibuk ngan abg long..org tu khusyuk baca doa,Tuya posing lak..abaikan baju Tuya yg lusuh tu,almaklum,baju pinjam tah sape punya zaman bile tah..nama pun balik kecemasan kan,x de la nak bawa baju banyak..main amik je la..sudahnya,baju eri yg berlambak2 dalam beg..
jom potong kek..anak Tuya kongsi kek ngan kazen pompuan dia tu..sbb sama tarikh..yg tudung ijo tu akk iparku..

turn kazen lelaki lak tiup lilin..beria sampai kembang2 idung..


potong..jangan x potong..


sessi membakar ayam..tapi x bakar atas bara api,bakar pakai karen je..senang..


x paham mcm ne pic kitorg sefamily ni boleh gelap..sape la yg berhasad dengki nih.hehehhe..


okeh..turn mak2 pulak amik pic ngan anak masing2..


mak2 nak potong kek jugak..tapi anak x bg..gasak lah sana nak..


nak kek ke adik2 ipar ku??beratur2...


the ayams..

nampak x keayuan dan keredhaan Tuya pakai kain batik n baju lusuh gitu..lagi redha tgk laki makan sambil main game..boleh???


alo lo..meh2 sini ahkak nak suap adik2 ulat beluncas nih..nganga leluas mulot tu!!!
[muka mcm terpaksa kan kena share makanan ngan bebudak ni]..


bile sume dah berkumpul mcm ni ramai2,terhibur la sket hati abah yg tengah sakit..semangat semula utk sihat bila tgk sume anak cucu depan mata..sampai hari ni keadaan abah mertua TUya masih x sembuh jugak..x leh bangun,x larat,x nak makan..susahnya hati kami anak2..harap2 Tuhan makbulkan doa kami utk tengok abah kembali sihat dan ceria semula..amin!!

2 comments:

Syakiela said...

wowww,beshhhnye dpt kumpul rmai2x,pastu mkn sme2x...saat yg paling bahagia kalo dpt buat tue semua... =)

TuYa said...

kiela :
memang best..bukan senang nak kumpulkan sume 12 adik badik eri ni..kalau raya pun ade je yg x cukup..