The Best Followers

17 April 2011

-Kenapa??

nak tnya,kalau u ollzz sume korek telinga kan,feeling dia mcm ne?syiok x?Tuya ni kalau korek tinge,x kisah la banyak hasil ke x de hasil ke dia nye nikmat...adoyaiiiiii..terangkat!!!nikmat Tuhan bagi yg x de tolok bandingnye..feel mcm terawang2 je kan..hik hik..ohhhhhhhhhhhh!!!!

4 comments:

Amy said...

law amy kan...mesti nk tbatuk je...tak taw nape...

TuYa said...

amy,
sbb urat tinge tu geli kena cotton bud kot..heheheh..jadinya aliran neuron2 kegelian dan kebatukan tu terjadi..hahahha..memandai je kan..dush!!

=sz= said...

ihiks...
tuya percaya tak akak jarang2 sgt korek telinga sendiri...

dulu kecik smpi besar (sekolah mengengah) pun abah yg tukang korekkan..kuikui...

TuYa said...

kak sz,
kalau org lain korekkan tinge,jadi geli la kak..mesti x de feel..heheh

skang mesti pak incik yg tukang korekkan ek?