The Best Followers

18 April 2011

-Last episode


ade sape2 yang ikut cite Gemilang ni?Tuya sudah semestinya..sbb suka ngan plot,jalan cite..mcm2 watak ade dalam cite ni..matlamat,dugaan,masam manis kehidupan seorg guru..best!!!

lagi satu Tuya suka suasana cite ni,ngan barang2 antiknya..ngan kebun getah n mesin proses getah lama tu..memang mengimbau memori la..sbb dulu mak Tuya pun noreh getah,wat getah keping..dr bekukan getah sampai la jadi sekeping,pastu sidai2 bg kering..ishhhh..bestnya..Tuya dok kat pondok tggu mak wat keja..

malam ni last episode cite ni..ramai yg menyampah super duper meluat ngan cikgu Hana tu kan..batu segala batu..propa sangat..tapi mmg menjadi wataknye..dalam cite Sahara pun jadi watak kurang ajar dia tu..

nak tgk ape la kesudahan cite ni..tggu malam ni ek..

4 comments:

kuntumz said...

tak layan pun citer ni sbb clash ngan awan dania kat astro....

TuYa said...

Jia,
Tuya x minat awan dania..nape tah..x leh nak layan sangat sbb ade jehan miskin kot..hehehhe..

Tihara said...

x penah tgk..best ek ?

akk ske awan dania
walopon watak dania tu cam la cantek sgt seme org nk kt dia..
tp tgk gak..tah hape2 :)

Amy said...

best2...dah habis dah tadi ;)