The Best Followers

16 April 2011

-Recycle yang x patut..


Tuya dapat info ni dr FB..nak share ngan kawan2..
ade yang guna getah murah jenis ni wat ikat rambut ke?
jom kita tgk disebalik getah rambut ni..


ni getahnye..leh dapat kat kedai rm2..banyak..


cer gunting..nak tau isi perutnya apa kan..


nampak mcm tali rafia biasa je kan..meh kita baraikan dia..


apakah ini???omaigod!!!!mcm kondom je..confirm kondom!!!persoalannya,kondom terpakai ke kondom x pernah pakai???eeeee..geli lak aiii..


so,lpas ni sama2 la kita check ape2 pun barang kita nak guna..banyak sangat yyang terselindung di sebaliknya kan..renung2 kan dan selamat beramal!!!heheheeh..

4 comments:

ber_u_wang said...

Jenuh nak basuh tu kalau dah pakai.

Sah ke kalu bawak sembahyang?

TuYa said...

ber_u_wang,
memang jenuh la segala mak pak sperma lekat..hahahhaha..

sah ke x,kita tnya yg ariff..

=sz= said...

errr...
tak penah kenal rupa paras kondo.m itu..muahahaa

tuya...jawapan khas untukmu http://syimirmikail.blogspot.com/2011/04/kaunter-pertanyaan-ditutup-kaunter.html

TuYa said...

kak sz,
kondo.m yang pink..hahahhaah..

kak,Tuya dah baca dah jawapan yg sangat2 menepati skema..tq kak..