The Best Followers

13 April 2011

-Kencing isteri minta tolong



KUALA LUMPUR: Berang kerana diminta membantu membuang sampah, seorang warga emas bertindak di luar kewarasan akal apabila bukan saja memukul isterinya menggunakan tongkat, malah turut kencing di muka wanita dikahwininya selama 26 tahun itu selepas mangsa terjatuh.

Kejadian mengaibkan itu berlaku di hadapan rumah pasangan terbabit di Taman Wahyu di sini, kira-kira jam 5.30 petang kelmarin.


Sumber polis berkata, lelaki warga emas terbabit yang berusia lewat 60-an panas baran dan sering memukul isterinya yang beberapa tahun muda daripadanya, terutama dalam sepanjang enam bulan lalu.

“Lelaki itu sering berkata dia benci melihat wajah isterinya yang sudah tua,” katanya Menceritakan lebih lanjut mengenai kejadian itu, sumber berkata, sebelum kejadian, mangsa menyapu sampah di hadapan rumah sebelum meminta suaminya membantu membuang sampah ke dalam tong di hadapan rumah.


“Berang dengan permintaan itu, suspek yang bertongkat menghampiri isterinya sebelum menumbuk mukanya. Tumbukan berkenaan yang tepat di muka menyebabkan wanita terbabit terjatuh.


“Selepas itu, suspek bagaikan dirasuk hantu memukul isterinya menggunakan tongkat,” katanya.

Beliau berkata, ketika itu, mangsa merayu dikasihani selain menutup kepalanya menggunakan tangan.


“Selepas puas membelasah isterinya, lelaki terbabit yang hilang pertimbangan bertindak jijik dengan kencing di muka dan tubuh mangsa.


“Lelaki terbabit kemudian meninggalkan rumah mereka dan tidak pulang sehingga kini,” katanya.


Sumber itu berkata, mangsa sebelum ini tidak membuat laporan polis kerana terlalu menyayangi suaminya itu, namun selepas lelaki terbabit kencing di muka dan tubuhnya, wanita itu nekad membuat laporan.


Sementara itu, Ketua Polis Sentul, Asisten Komisioner Zakaria Pagan ketika dihubungi, mengesahkan menerima laporan kejadian terbabit dan memberitahu siasatan lanjut dilakukan mengikut Seksyen 323 Kanun Keseksaan.

sumber : metro


**sangat meluat dan menyampah ngan lelaki mcm ni tau..dah tua,panas baran x ilang2..minta tolong sket pun dah nak ngamuk2..kalau bininya muka dah tua,dia tu hensem sangat kah???kah??geramnya..huhuhuhuhu..melampau tak agak2..tau lak lari x balik2 bila dah wat salah mcm tu..patutnya laki lindung maruah bini,ni x ...emo..emo..



5 comments:

CGG said...

MINTAK DIJAUHKAN LA SIS..
SAMA DOA UNTUK MANGSA2 TU..

SAYA TAK SUKE LELAKI PANAS BARAN..PNH MERASA..TERUS SAYA CABOT:)

A.I said...

Mmg SIAL je jantan tua tu!!! ingat rupa dia elok sgt ke? k*$e pon dah lesot. bila bini dah berkedut, dikencingnya pulak muka org tu. mmg gampang! ke...atok tu dah nyanyuk ye? hhrrmmmmm

TuYa said...

CGG,
sangat2 kan..
kesian makcik tu,dah tetua pun kena mcm tu ngan laki..
sama2 kita doa biar dijauhkan dr ahli keluarga kita kan..

sihat ke awak?

TuYa said...

kak ai,
Tuya rasa pun dah nyanyuk tahap nak mam*** la kak..
kan x balik rumah tu,sesat la tu tah g mana..
lesot kecot kak..tah le org tua ni,ngape agaknye kan..

ainnoraini said...

baik tak payah jadi lelaki mcm tu...suami lagi la...

sepatutnye jd pelindung...

jgn kasi masuk rumah itu org tua...