The Best Followers

11 April 2011

-Kipas Susah Mati..oh Zulhuzaimi...


tak leh nak cite panjang..yang penting Tuya mmg sangat2 suka,sangat2 minat tertonggeng tonggeng ngan si Zulhuzaimi ni..x kisah le org nak kata ape,yg penting Tuya minat 199% kat dia..nape tah..

lagi la skang drama 'Kau Laksana Bulan' kat tv2 dia salah sorg heronya..x tau la kalau cite tu ulangan ke ape ke,tp Tuya baru tengok..excited dok tunggu tetiap ptg depan tv.sangat2 cool,macho,ensem zul ni..issshhhh..

cute betul anak dia ni kan..

dengar khabarnye deorg ni dah bercerai..x kisah la dah bercerai ke,kawin lagi ke,Tuya tetap minta dia..

ohhh zulhuzaimi..ohhhhhhhhhhh!!!!ade sape2 boleh tolong lempangkan Tuya?masih koma angau kat zulhuzaimi..sampai muka eri pun nampak mcm muka zulhuzaimi...hahahahahh..apakah???

2 comments:

=sz= said...

ahahaa

takpelah muka eri tuya tu pun dah mirip2 zulhuzaimi tu...kekekeek
(tolong cover line)

TuYa said...

kak sz,
hahahahhaahah..
akakkkk,gelak besar Tuya..
a'ah kan..sama jugak kot..sama..sama..hahahahhah