The Best Followers

26 June 2011

-Sedara pun mulut macam longkang..

........

dah banyak kali Tuya bgtau,Tuya bukan x nak mengandung,banak..tapi lom ade rezeki utk dapat yg no2.jangan le dok pot pet2 ngata Tuya..sedih tau bila org kata kat kita macam2..rezeki,ajal maut kan kat tangan Tuhan.kita manusia x tau pun apa akan jadi esok lusa akan datang.jangan le kata Tuya ni mandul,tersumbat..sedihh!!!

dari mengata Tuya macam tu,ade baiknye doakan Tuya cecepat ngandung dapat baby..x de la amaD sunyi sepi x de adik..
jangan le ngata Tuya dah yer,Tuya tau 'awak dan awak' ade baca blog Tuya ni sbb kita kan sedara dekat.'awak dan awak' selalu mengikuti perkembangan Tuya melalui blog ni gak kan..jangan bandingkan Tuya ngan adik Tuya ek..sbb rezeki masing2 x sama..

insap ye,dah..g la wat keja berfaedah sket..jgn jadi org yg kurang kasih sayang..lagi satu,harapnya sediakan lah jawapan yang waras sebab Insyaallah minggu depan Tuya balik kg..nak jumpa bersoal jawab sket..jangan sampai Tuya kuorkan ayat makian..

jangan wat2 x tau lak,dunia dihujung jari..ade je la reporter kat kg tu bgtau..sila jaga rumahtangga masing2..jangan nak nyibuk sangat!!!syiohhhh!!!

p/s : 'awak dan awak' tu bukan kawan2 blog n fb Tuya..deorg tu sedara yang kekononnya prihatin pada Tuya..kononnnnnn..

5 comments:

Acik Erna said...

Assalam Tuya..memang macam tu la kan adat manusia..lebih nampak kelemahan orang dari diri sendiri.
marah2 pun kena nbersabar jugak ye Tuya..acik dulu pun macam2 kena kata ni..tapi acik tak pernah layan..

Sz said...

ihiks..
manusiaaaa...
memang prihatin sgt la tu ..

kalo beranak selang setahun pun menanya gak tuya...tak planning ke? muehehee

kalo anak ramai pun menanya juga ... mampu ke nak sara anak ramai2 ...

kita doakan je la mereka2 yang belum amik insuran mulut ni cepat2 tersedar ... ye la kadang nak beramah mesra tapi perkara tu isu sensitif kat kita kan..chilll yaaa

TuYa said...

Acik Erna,
memang kan kak..tu le adat dunia..sbb cakap tu x kena bayar,tu sedap je deorg dok ngata..cuba kena bayar,maunye dok kira bape patah perkataan..heheh

TuYa said...

kak sz,
x de salahnye nak prihatin bagai..tp kena tempat le kan..isu sensitip tu...

CuTeMiUt78 said...

manusia gitu la kan... tak lari dari ske jaga tepi kain org ni kan...apa pun sabar la ya dik... tau perasaan tuya.. sebab kita pun terkena gak camtu