The Best Followers

21 March 2009

ku tinggalkan juga saat-saat itu..

heheheh..tajuk n3 x agak2..saje je nak amankan diri sendiri..alhamdulillah..selamat gak aku sampai KL semula,x ngantuk lagi sbb dalam perjalanan balik KL aku zzzzzzzzzzz sepuas2nye..tu yg dok belek blog..rasa macam jap je dok kampung..cuti pun x abis lagi..tp nak wat cane..tiket bas sume sold out sampai hari Ahad 22.03..so nak x nak aku terrrpaksa la balik KL awal..kalau x balik,x de sape nak amik aku..eri bz ngan keja je..kat bawah tu ade la sikit pic yang sempat aku amik..x de la happening mana pun..tapi pada aku yang mmg nak dok kg,kira sesangat le tenang n hepinya..

umah aku ni dekat je ngan laut..dalam 5 minit kalau nek motor..kalau malam2 tu bile angin kuat,air pasang lak..mesti dengar bunyik ombak.

petang 1st day sampai aritu aku dok melepak kat tepi pantai bandar Mersing ngan adik aku..mok..borak pasal ape corse dia nak amik,kat ne..sambil2 makan kopok lekor,lama sungguh x dok mcm nih..tenang je rasa..

hari ke2 aku kat kg,adik no2 aku balik gak umah mak..dia balik ngan anak dia umaierah je..petang tu g la jejalan bawa umaierah g playground..aku la jadik bibiknye,sbb adik aku ni ngandung dah 7 bulan..x larat dia kata nak kejar2 umaierah..

malamnye adik aku si mak buyong ni minta nak makan mee bandung lak..aku ngan abah pun g la beli tapaw..best dah lama x naik moto ngan abah..dulu masa dok kg selalu je aku ikut abah ronda2 kg..

semalam..ari Jumaat,hari last aku kat kg..aku ajak adik aku g melawat kubur arwah nenek..aku byk kali mimpi arwah nenek,tapi dalam mimpi arwah dok diam tengok aku je..agknye dia bagi hint suh aku jenguk2 dia jugak..arwah nenek ni la yg jaga aku dr kecik sampai aku besar,sbb dulu mak ngan abah aku cerai tapi rujuk balik..lpas deorg rujuk aku langsung x nak dok ngan mak abah..masa arwah meninggal aku la org paling terkilan,menyesal sbb x sempat minta maaf sdgkan arwah asik dok tnya je pasal aku pada mak abah..menyesal kemudian x de guna..aku akan igt sampai bebila kesilapan yg disengajakan..

tu pic masa nak naik bas dah..umaierah,umi dia,adik aku yang last tu,mak ngan mok hantar aku kat busstand..umaierah x nak turun aku dokong dia..dia asik sebut.."nak itottt ayong" je..sian lak aku tgk..aku naik kan bas jap,x nak turun..mak dia la yg terpaksa amik atas bas..nangis dia..sedih je aku nak balik KL..x pe la,coti2 lagi nanti mak long balik ye umaierah..adik aku pun bersalin kemungkinan bulan 6,masa tu coti sekolah..ade can la balik lagi..hehehe..

tu je la xtvt aku kat kg..malam x de kemana,dok umah je..lgpun malam asik ujan je kat Mersing tu..x de la meriah mana,tapi aku hepi..">

1 comment:

eiza in the house.. said...

wah bestnya...tak lagi umairah ada kwn..manja dah scan ker anak ape dlm peyut tu?